Tag Daripada Ayu…

30 01 2009

Seperti yg ambo janji kat Ayu, ari ni ambo jawab lah tag yang di beri oleh Cikgu Ayu semalam.. ari tu..

1. What have you been doing recently?

baru pas tengok result exam, esok masuk sem. baru..

2. Do you ever turn your cell phone off?

tak payah..telefon off sendiri, bila tak digunakan..

3. What happened at 10am today?

terima surat cukai pendapatan daripada LHDN ( huhuhuhu.)

4. When did you last cry?

sedih nak tinggalkan ayah yg sedang sakit stroke di kampung ari tu..

5. Believe in fate/destiny?

memang la caya..

6. What do you want in your life now?

nak tambah anak ramai-ramai..skrg ada 1 lelaki, kalau boleh perlu 3 lagi..insya-allah..

7. Do you carry an umbrella when it rains or just put up your hood?

saya amat alahan dengan hujan ni..kadang2 guna jugak baju hujan/payung.

8. What’s your favourite thing to do on the bed?

benda-benda lain tak ada la penting sangat..kecuali orang umah la..

9. What bootoms are you wearing now?

tak perlu la jawab soalan ni ayu..

10. What’s the nicest things in your inbox?

inbox apa? email ko? inbox email penuh dengan email kawan2 sekuliah aku..

11. Do you tend to make the relationship complicated?

mana boleh nak complicated dalam perhubungan ni..saya kan nak cari ramai sahabat..

12. Are you wearing anything borrowed from anyone?

tak pernah lagi setakat ari ni..

13. What was the last movie you caught?

Filem Nujum Pak Belalang minggu lepas

14. What are you proud of?

bangga dengan keluarga saya

15. What does the oldest text msg in your inbox say

“ma, ayah dapat 3A dalam exam sem. sept 2008”

16. What was the last song you sang out loud?

Lagu” beruntung benar aku jadi anak kelate..” lagu dikir barat..( warisan turun menurun kan..)

17. Do you have any nicknames?

sirNik

18. What does the newest text say?

KIM, dah la main PS2 tu..tido la..

19. What time did you go to bed last night?

biasalah jam 2.30 pagi tidolah..esokkan nak ke mengajar pulak kan…!

20. Are you currently happy?

ya.. sungguh happy

21. Who gives you the best advise?

my wife lah…

22. Do you eat whipped cream straight from the can?

no

23. Who did you talk on the phone last night?

call tok ayah ckp dah sampai Rembau…

24. Is something bugging you now?

tak ada

25. Who was the last person to make you laugh?

anak murid aku, namanya Sangar a/l Anamaale -asyik minta duit 30 sen dengan aku..


Actions

Information

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: