alhamdulillah…saya sekeluarga selamat pulang ke Rembau

29 01 2009

letih betul….

sempat posing di tepi pantai…

singgah di Pantai Batu Buruk, Kuala Terengganu

sampai di Terengganu

pemandangan sawah padi di sepanjang perjalanan

perjalanan pulang ke Rembau, NS

Setelah hampir seminggu bercuti di kampung tercinta, hari ini 29hb Jan. 2009, tepat jam 8.40 pagi, saya sekeluarga kembali ke Daerah Beradat, Rembau dan tepat jam 11.40 malam tadi selamat sampai di Rembau, setelah hampir 17jam memandu (lama sebab 3 jam memandu, berhenti- rehat). Alhamdulillah, syukur ke hadrat Allah swt kerana dengan rahmat-Nya, saya sekeluarga selamat sampai ke rumah di Rembau. Sesungguhnya kepulangan ke kampung pada kali ini amat bermakna sekali..


Actions

Information

15 responses

29 01 2009
aH Lian~

salam,
selamat kembali sir NIK,
wah seronoknyer bercuti..

29 01 2009
sir NIK

salam….Cik Ian..mcm tulah..bila sekali sekala balik kg, memang seronok..:)

29 01 2009
sEr0ja

waaahhh..rindunye ngn trgg,,,
nk balik kg gakk..
insyaAllah febuari ni balik la kg halaman..=)
alhamdulillah..smpai juga akhirnya..

29 01 2009
RdhanZ

Lamanya tak tengok Terengganu…

30 01 2009
anidaanuar

dah balik sir..?budu ada?

30 01 2009
mgmp1

Selamat datang kembali, Sir…
(Ini saya Lis Indra)

Saya pakai Blog Guru ini saja, Sir
Kutunggu kunjungan Anda…

Salam hangat dari Indonesia

30 01 2009
Miss Izah Mohamed

salam..
wah sakan bergmbr yer.. hehe
slmt kembali btugas laa nanti.. hehe

30 01 2009
sir NIK

salam Seroja..ya betul tu..ada masa balik la kampung..pasti best..!

30 01 2009
sir NIK

salam..RdhanZ..gganu dok kat mana? dulu saya pernah mengajar di Marang, SK Gong Balai..

30 01 2009
sir NIK

salam… anida Anuar…terima kasih melawat blog saya..budu? ada..nak ke?

30 01 2009
sir NIK

salam…Miss Izah,

terima kasih kerana sudi melawat blog saya..biasa saja Miss, bergambar untuk kenangan saja..:))

30 01 2009
DrSam

selamat kembali. kat Trg tak singgah makan keropok ke? plan balik Ganu tak kesampaian kali ni. Ada aral.

30 01 2009
sir NIK

salam.. DrSam…singgah Dr, Dr pun ada masa tu..mungkin cuti sekolah bulan 3 ni kot..

30 01 2009
anidaanuar

balik sana lalu muazam kan…?napo tak singgah bagi budu…sya suka sangat budu walaupun bukan org kelantan.lain kali klau sir balik singgah umah anta budu ye…

30 01 2009
sir NIK

salam..anidaanuar..ya memang lalu muaazam tu..mana lagi nak lalu..:)) ya singgah anta budu..:)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: