Award From Miss Izah: Thank You So Much…!

11 01 2009

1. Copy badge “2008 Cute’s 3logger Award” di bawah untuk diletakkan di blog anda.

Saya dah copy dan letakkan di dalam blog saya… Award yang sangat cantik..

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

Saya memperolehi award ini daripada sahabat saya Miss Izzah bt.Mohamed, berusia 22 tahun, dan pada pendapat saya beliau juga seorang yang terlibat secara langsung dalam dunia pendidikan. Beliau seorang gadis yang berasal dari Jertih, Terengganu melalui Blognya My Pocketful of Sunsines.

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya

  • Fakta tentang saya
  1. Seorang guru sains di sekolah rendah di daerah Rembau. Mengajar Sains UPSR hampir 15 tahun.
  2. Sedang meyambung belajar dalam Ijazah Sarjana Muda Pengajaran Sains (Sekolah Rendah), kini berada di Semester Akhir.
  3. Sangat suke membaca. Di rumah saya satu bilik penuh dengan semua buku-buku dalam dan luar negara.
  4. Berasal dari Negeri Kelantan, Cik Siti Wan Kembang, Pasir Mas, ( merantau demi tugas di Rembau, daerah penuh beradat..alhamdulilllah..)
  5. Suka melancong bersama keluarga. Paling jauh di Jakarta dan Bangkok. ( Cuti bulan 3 ni akan melancong ke Sabah)
  6. Sangat sensitif pada hujan.. kena sikit terus demam. ( alahan…)
  7. Sangat suke pada kanak-kanak ( maklumlah anak pun dah meningkat remaja..)
  8. Mempunyai seorang abg. ( dua adik beradik je. umur tua setahun drp saya)
  9. Mempunyai seorang isteri, yang dikurniakan oleh Allah swt, seorang isteri yang penyayang, namanya Ruzainie bt.Razali ( umur dan tarikh lahir sama dengan saya.:- senang sambut hari lahir sekali sahaja, dpt jimat belanja..🙂 )
  10. Sangat menghormati sahabat dan mudah mesra bila berbicara. Senang untuk dibawa berbincang tak kira apa sahaja.

4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

  • ayu
  • Bulan Bintang-seroja-kejora
  • Lis Indra
  • eidafatiha
  • DrSam
  • Cik Ian
  • Blog Celah Kehidupan
  • Cik Tera ( Lepidotera )
  • Born To Make Me Happy( syareena)
  • Blog Bunga Yang Bertuah

Nama-nama yg di tag sila ambil award. ( yang tak tersenari pun dialu-alukan ambik )

5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan“anda telah di tag – sila layari blog ______ untuk mendapatkan award anda”.


Actions

Information

15 responses

12 01 2009
Lis Indra

Thanks Sir, saya persiapkan dulu postingannya.

12 01 2009
fahmi latiff

sir tak invite fahmi pun…;) cam mana nak ambik…heheh hehe:)

12 01 2009
Mak Su

wah! rezki, dapat isteri yang sebaya dan berkongsi sama tarikh lahir🙂

12 01 2009
TERA

salam sir, ngaja kat sk rembau erk?? ade ckgu nama Kamaluddin tk??

anyway thx for d award n tag

12 01 2009
VersedAnggerik

thanx for stopping by my blog, and linking it too!

ini ialah kunjungan balas.

12 01 2009
Ada Ayrissa

salam kenal…
hehhehe…askum cikguuu…😉

12 01 2009
syareena

tq sir, bagi sya mase jwb tag ni,
belum ade ideala…

12 01 2009
sir NIK

salam…..en.fahami silalah ambik..ada tulis kan sapa2 yg nama tak tercatat dalam tu pun leh ambik..amat dialu-alukan..MI

12 01 2009
sir NIK

salam… sama-sama.VersedAnggerik.. anda juga dialu-alukan ke blog saya..:)

12 01 2009
sir NIK

salam… Lis Indra.. terima kasih banyak..

12 01 2009
sir NIK

salam… mak su terima kasih kerana selalu melawat blog saya.. mcm tulah Mak su..syukur alhamdulillah..

12 01 2009
sir NIK

salam… cik Tera..ya saya mengajar di Rembau.. cikgu Kamaluddin? ramai nama tu, sekolah men pun ada ramai/ sek rendah pun ramai…yg mana satu.?

12 01 2009
sir NIK

salam…syareena..tak ada masalah cikgu..lambat2 pun tak mengapa..saja nak suke-suke saja..

12 01 2009
lea

ala cikgu…
nak award tue jugak
hehe

12 01 2009
sir NIK

salam…lea..sila lah ambik..sangat2 dialu-alukan

Leave a Reply

