hari ni dapat Jadual baru 2009

5 01 2009

Sempena hari persekolahan, mcm biasalah semua guru akan dapat jadual bertugas.. aku pun sama dapat..walaupun sibuk dengan pelbagai tugas sampingan ari ni, Kelas Science Year 1, aku dah masuk mengajar ari ni..( bersemangat ni….).. seronok dengan budak-budak Tahun 1 dan , 5 dan 6. Telatah murid-murid Tahun 1 ari ni ok..nampak bersemangat untuk belajar..selepas berkenal-kenalan semua murid ( tak kenal sebab murid baru..).. Murid Tahun 1 tak lah ramai cuma 15 orang saja..

Actions

Information

12 responses

5 01 2009
anntaj

selamat bertugas…
selamat tahun baru…
🙂

6 01 2009
Miss Izah Mohamed

slmt btugas n slmt melayan kerenah2 student baru especially year 1 student.. hehehe

6 01 2009
Lis Indra

Selamat bertugas awal Tahun, Sir…

Ikhlas dan tabah dalam menjalankan tugas, bagai meniti jalan ke surga: sulit,penuh tantangan, namun harus tetap dijalani

Tetap semangat, Sir ..!!!

Profesi kita sama.

6 01 2009
eida~fatiha

selamat bertugas sir nik..

6 01 2009
sir NIK

salam..tkasih anntaj..semangat berkobar-kobar ni..:)

6 01 2009
sir NIK

salam..Miss Izah Mohamed…terima kasih..

6 01 2009
sir NIK

salam..terima kasih eidafatiha..

6 01 2009
Mak Su

15 orang jer? dorang banyak bersekolah kat pekan rembau kot?

6 01 2009
sir NIK

salam..mak su.. ya mak su 15 orang saja..satu sekolah pun 120 orang saja..murid tak ramai..

6 01 2009
DrSam

Yes sir. selamat bertugas. semoga usaha murni tuan sir akan menjadi menjadi keberkatan jua.

7 01 2009
Bunga Binti Nordin

yuhuuu..
rindu kat zaman sekolah…
uwaaaaaa

7 01 2009
sir NIK

salam…Cik Bunga.. ya zaman persekolahan penuh dengan pengalaman yang manis..kalau masa boleh diundurkan ke belakang..ramai yang ingin kembali ke zaman itu..:))

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: