Erti Sebuah Persahabatan..

25 12 2008

Persahabatan pada saya seumpama tangan dan mata, saat tangan terluka, mata menangis. Di saat mata menangis, tangan menghapuskan air mata. Nilai persahabatan amat tinggi pada saya. Oleh itu saya sangat berbesar hati sekiranya sahabat-sahabat saya sudi menerima lencana ini sebagai tanda persahabatan saya dengan kalian.. nama -nama sahabat saya :

  1. eidafatiha blog
  2. asiahhaha blog
  3. Lilisindrawati blog
  4. aH Lian blog
  5. rianafatiha blog
  6. makSu blog
  7. Cik boneca Chanteq blog
  8. my pocketful of sunshines blog- miss norhamizah
  9. love is everything blog

Hidup tidak perlu terlalu sempurna…

tak perlu terlalu kaya..

tak perlu terlalu terkenal..

tetapi selagi masih ada sahabat yang mengingati..

ia lebih daripada mencukupi..

Persahabatan yang sejati akan membawa kepada kerinduan yang abadi..

sesungguhnya persahabatan tu lebih unggul daripada percintaan..

tanpa persahabatan percintaan akan berakhir..

tetapi tanpa percintaan persahabatan boleh kekal.

oleh itu hargailah persahabatan……


Actions

Information

9 responses

26 12 2008
Miss Norhamizah Mohamed

tangs alot sir nik..🙂
hope frenship ni akn bekekalan sampai bile2.. hehe

26 12 2008
sir NIK

terima kasih pada awak jugak.. salam maal hijrah 1430H.

26 12 2008
asyieraamiera

thanks nik coz bg logo frenship..hope we always be frends

26 12 2008
sir NIK

terima kasih asyieraamiera..kerana sudi terima..

27 12 2008
lilisindrawati.blogger.com

Syukron Katsiron, Sir…

Anda sahabat yang menyenangkan.
Saya menerima hadiah Anda dengan bahagia.

Semoga Allah swt merahmati kita.

27 12 2008
sir NIK

terima kasih..asyieramiera..

27 12 2008
sir NIK

terima kasih Bu Lilis..saya gembira menggenali anda..

30 12 2008
cik boneca chanteq

angat berterima kasih kepada anda..=)

30 12 2008
sir NIK

sama-sama Cik Boneca…

Leave a Reply

