Tak Patut Buat Keluarga macam tu…

18 12 2008

Apabila menatap tajuk berita di muka depan UM pada pagi ni, aku terpaku menatap tajuk kecil ” Keluarga Kecewa Zafuan rahsia nikah..” dilaporkan sebagai berkata oleh UM bahawa keluarga pemain yang menyarung jersi kebangsaan itu sudah menikah dengan pelakon Rita Rudaini di Songkhla, Thailand sejak 25 Februari 2008 lagi..Kenapalah jadi macam tu? kenapa sanggup membelakangkan keluarga? Sikap yang begini sudah tentu seluruh keluarga Zafuan akan kecewa hingga sampai ke tahap maksima.. Walau apapun, sebagai peminat bola sepak tanahair, saya mendoakan agar pasangan ini bahagia sama seperti hasrat keluarga Zafuan yang tetap mendoakan kebahagiaan anaknya…


Actions

Information

4 responses

18 12 2008
rianafatiha

tul tu.. mak ayah mana yang tak terasa hati klo anak wat cm gitu.. kesian tul.. nak kawen pon sampai sorok2 ke? bukannye nk wat bende jahat pon.. uish2..

18 12 2008
sir NIK

ya..saya hargai respon daripada rianafatiha..terima kasih..

18 12 2008
eida~fatiha

xde restu kluarga mmg xkan bahagia kan sir..

18 12 2008
sir NIK

betul tu..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: